Re: Blokada GG

Autor: Bucki Jan <bujan_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 16:33:22 MET DST

Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> :

> Że cię zacytuję:
>
> "Szybko to wykonałem podczas nieobecności mojej 13-latki. Mam nadzieję, że
> jak wróci, to tego nie "złamie"."

Oj, masz ptasi móżdżek ;-)
Owszem powiedziałem córce, że jej zablokuje i o tym fakcie ją poinformowałem
po powrocie do domu, a że to zrobiłem to podczas jej nieobecności to
zrozumiałe.
Przecież nie powiem, choć córeńko, tatuś Ci pokaże jak to się blokuje -
śmiech na sali.

> Twoja sprawa, twoje dziecko.
> Nawiasem mówiąc, może byś tak zaczął od nauki poprawnego cytowania?

Nauczyciel się znalazł z b.ł., pozwól, że ja będę decydował co mam cytować,
a Tobie figa do tego.
Na tym kończę wymianem postów z Tobą

Bucki Jan