Re: Blokada GG

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 00:07:41 MET DST

W dniu 2010-09-12 23:14, Andrzej Libiszewski pisze:
> Znaczy co, walczysz z potencjalnym uzależnieniem od internetu nie odcinając
> internetu tylko GG? Chyba nie rozumiem tej logiki.

Przecie napisał, ze jej jest potrzebny do nauki. Więc odcina rzeczy
ewidentnie nie służące nauce, za to silnie uzależniające, jak GG czy FB.

I idealnie to wpasowuje się w moją propozycję bardziej szczegółowego
filtrowania treści, dzięki czemu właśnie będzie mógł ograniczyć dostęp
do rzeczy korzystnych.

--
Przemysław Adam Śmiejek