Re: Blokada GG

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 23:14:42 MET DST

Dnia Sun, 12 Sep 2010 21:08:39 +0200, Bucki Jan napisał(a):

> Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> :

> Napiszę jednym zdaniem - *Uzależnienie od Internetu i komputera*.

Napiszę jednym zdaniem: nie tędy droga.

> Coraz częściej zdarza się tak, że komputer z dostępem do internetu staje się
> źródłem konfliktów między rodzicami i dziećmi. Uzależnieniem od Internetu
> zajmują się psychologowie. Internet hipnotyzuje, działa jak środek
> odurzający i przede wswzystkim uzależnia. Miliony młodych na całym świecie
> ludzi cierpi na takie uzależnienie. Czy sądzisz, że Twoje dziecko nie
> znajduje się w strefie zagrożenia?

Ale masz jakieś własne zdanie, czy będziesz cytował mądre broszurki?

> To właśnie dzieci są szczególnie narażone
> na ten nałóg. Internet staje się dla nich realnym, prawdziwym życiem. W
> konsekwencji prowadzi to do zaburzeń osobowości i do braku umiejętności
> nawiązywania kontaktów z rówieśnikami. Wielogodzinne przesiadywanie przed
> komputerem powoduje zaległości w szkole i destrukcyjnie wpływa na przyszłość
> dzieci i młodzieży. Musisz temu przeciwdziałać.
>
> http://www.adalex.pl/motyl/
> http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/kontrola_rodzicielska/Motyl.html

Próbowałeś z córką może porozmawiać o zagrożeniach, zamiast zakazywać i
blokować?

> Dalszych przyczyn tu nie będę przedstawiał, a komputera nie mam zamiaru
> zamykać na kłódke, niech korzysta z niego bo jest potrzebny do nauki....

Znaczy co, walczysz z potencjalnym uzależnieniem od internetu nie odcinając
internetu tylko GG? Chyba nie rozumiem tej logiki.

"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
shifted from mural to reality at his back."