Re: Blokada GG

Autor: Bucki Jan <bujan_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 16:58:14 MET DST

In news:4c8ce5cd$0$22807$65785112@news.neostrada.pl,
*Piotr Palusiński* <perfekt_xl@invalid.wp.pl> typed:

> Lub
> Edytor rejestru:
> HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies
> \Explorer
> Wstaw wartośc DWORD "DisallowRun" = 1
> nastepnie dodaj nowy klucz DisallowRun, co bedzie wygladało:
> HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies
> \Explorer\DisallowRun
> wstaw nowa wartośc ciagu o nazwie "1" i wpisz w pole Dane wartosci
> program.exe, co w całości bedzie wyglądało tak:
> HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies
> [...]

Bóg zapłać drogi przyjacielu, działa!
Dodatkowo znalazłem Twoją podpowiedź jak zablokować edytor rejestru,
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
Dword "DisableRegistryTools"= 1
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/4a1fb015b0f2754c/7f2d18e2a7bedcf6?lnk=st&q=RestrictRun+Palusi%C5%84ski&rnum=1#7f2d18e2a7bedcf6

Szybko to wykonałem podczas nieobecności mojej 13-latki. Mam nadzieję, że
jak wróci, to tego nie "złamie".

Jeszcze raz serdecznie dziękuję :-)

Bucki Jan