Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 14:18:42 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i684k8$l17$1@news.onet.pl...
> A niestety teraz natknąłem się na problem jak na razie nierozwiązywalny.
> Kamilowe bredzenia o guglaniu nie są ani kawałka zgodne z prawdą, bo
> choćby ten wątek wykazuje, że ciągle się kręcimy wokoło nieszczęsnego
> DNSa, którego se wyguglałem już 2 lata temu i co? I nic. Po prostu
> rozwiązanie nie jest takie proste jak hop-na-babę=dziecko. Coś gdzieś
> może nawet prostego jest nie tak, ale to nie jest kwestia wyguglania.

To jest kwestia szukania problemu na swoich komputerach w swojej sieci a nie
siedzenia i ględzenia w kółko że się nie da. A w guglach masz mnóstwo
potencjalnych przyczyn do sprawdzenia:
http://blogs.technet.com/search/SearchResults.aspx?q=slow+logon

I włączże w końcu to: http://support.microsoft.com/kb/325376 po czym idź do
komputera, wpisz mu gpupdate /force i go zrestartuj.