Walidacja kilku skryptów backupujących

Autor: raqs <r.brozyna_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 08:16:30 MET DST

Witam,

W kilku oddziałach firmy (a w jednym są nawet dwa serwery) chodzą sobie
skrypty cmd backupujące. Zrobiłem sobie tak, że owe skryty wysyłają do
mnie maila o poprawnym (lub niepoprawnym) wykonaniu kopii - ale zaczęło
mnie denerwować kilka maili dziennie.
Mógłbym zrobić tak, żeby maile wysyłane były tylko w czasie
niepowodzenia, ale wtedy nie miałbym pewności, czy skrypt w ogóle się
uruchomił o zadanym czasie.
Zatem wymyśliłem taką oto ideę: każdy skrypt powiadomi demona o wyniku
swojej pracy, a demon wyśle jednego maila, że wszystko OK, lub, że taki
a taki skrypt zgłosił problem.
Czy moje rozumowanie ma sens?
Jakiego softu użyć do tak sformułowanego zadania?

pozdrawiam
raqs