Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 16:19:41 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2010090814054900@grush.one.pl...

> Przepraszam, a kiedy korzystają z urlopów?

Tak, jak kazdy normalny pracownik maja swoj urlop, ale nie sa to 2-mce latem
i drugie tyle z okazji roznych ferii i swiat panstwowych.

> Nie. Pracownicy uczelni to pracownicy *naukowo*-dydaktyczni.
> Mają realizować dydaktykę w trakcie semestru, a w czasie
> wakacji nie mają takiego obowiązku. Jedynie wtedy mogą
> *odpocząć* albo zająć się pracą naukową.

W Polsce. Dlatego polscy studenci musza wystawac pod dziekanatami i
dopraszac sie o wizyte u promotora.

> Istnieją pomysły rozdzielenia funkcji dydaktycznych i nauko-
> wych, ale nie wiem, czy prowadzą one gdziekolwiek, bo w ten
> sposób zablokuje się jakikolwiek rozwój kadry dydaktycznej,
> już teraz przeciążonej często zajęciami. Mało który magister
> zrobi doktorat, jeżeli będzie miał w obowiązkach tylko nau-
> czanie, a mało który doktor będzie chciał się użerać ze
> studentami, jeśli ma satysfakcjonującą pracę naukową.

Z pewnoscia prowadza do tego, ze w pierwszej 10-tce najlepszych europejskich
uniwersytetow 5 jest z Wielkiej Brytanii. Polski pierwszy pojawia sie na
liscie w okolicach 300-go miejsca w praktycznie kazdym rankingu.

Pozdrawiam
Kamil