Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 01:22:51 MET DST

> Dobrze wygląda :D
>
> Jutro ci zrzucę, bo teraz jest 23 z groszami i jestem doma. Ale wygląda
> OK. IP ma właściwy i DNS wskazuje na 18.1

Wtrącę się, a narzędzie nslookup poprawnie podaje nazwę serwera?
Sprawdź na stacji w cmd nslookup, a następnie do nslookup dodaj nazwę
jakiejś innej stacji najlepiej włączonej. Jak nie działa, to trzeba
mocno pogrzebać przy ustawieniu DNSa, być może wystarczy dodać rekord
PTR we wstecznym rozwiązywaniu nazw. Jak wielu tu pisało, trzeba zacząć
po kolei od podstaw, choć ja to raczej bym zrobił backup i instalował
wszystko po kolei małymi kroczkami. Jak czegoś bym nie wiedział, to
pytałbym google, dzisiaj pół dnia walczyłem z nslookup, aby to działało
poprawnie.