Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sat 04 Sep 2010 - 20:31:12 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i5ssnh$7uf$1@news.onet.pl...

> Blokowanie po nazwach niby jest, ale ja niestety za głupi jestem na to,
> żeby to odpalić w wersji bez Firewall Client. A znów FC to dość średnio
> mi działa na końcówkach (sam się wyłącza) no i takie to dość mało
> sensowne, bo wystarczy go wyłączyć i filtrowanie przestaje działać.

Nie potrzeba do tego żadnego klienta. Domyślnie zainstalowany ISA
blokuje cały ruch, więc masz po prostu źle reguły skonfigurowane.

> Nie wiem czemu tak, zupełnie się nie znam na takich złożonych wynalazków :(

> Mówisz, żeby coś w stylu transparent proxy zrobić? Kurcze nigdy w życiu
> takich rzeczy nie dotykałem. I będzie się dało na zasadzie łatwej
> obsługi wybór blokad robić?

Przecież to podstawowa funkcjonalność ISA.
Masz w ręku jedną z najlepszych aplikacji tego typu - wystarczy chcieć
wykorzystać :)
OEIiZK organizuje szkolenia, do tego masz całą masę info w Internecie,
choćby tutaj: http://www.isaserver.org na wss też zapewne coś znajdziesz, również
na stronach OEIiZK wiele podają na tacy.

Piciu