Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 22:12:14 MET DST

On 03.09.2010 21:51, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> Możesz łaskawie podkręcić jasność wypowiedzi?

> Jaki mądrala i geniusz.... Początkowo wydawało mi się to dobre
> rozwiązanie, bo wyskoczyło jako nowość i coś, nad czym wcześniej nie
> myślałem, a jednocześnie jako inne rozwiązanie niż to, o które pytałem.
> Więc początkowo uznałem, że jest OK, ale kiedy zanalizowałem wszystkie
> aspekty tego rozwiązania, to znalazłem lukę, którą opisałem.
>
> Nie wiem gdzie tu widzisz brak zdecydowania.
>
> Pytanie było jasne: Jak wykryć wszystkie adresy fejsbuka?

whois + dig.

A wykrycie wszystkich adresow moze byc dla ciebie niewykonalne: beda one
zalezec od tego, gdzie jestes (geoip).

A jak juz wykryjesz wszystkie adresy IP, to i tak nie bedzie ci to
dzialac, bo pojutrze facebook pozmienia te adresy. A uczniowie zaczna
koszystac z http://facebook.com.nyud.ne, czy jednego z tysiaca innych
proxy/CDN...

--
Tomasz Chmielewski