Re: Jak sobie poradzić z blokowaniem facebuka?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 03 Sep 2010 - 21:51:12 MET DST

W dniu 2010-09-03 21:39, freewolny pisze:
> To sobie do cholery odbierz prawa admina po stworzeniu reguły.

Możesz łaskawie podkręcić jasność wypowiedzi?

> Dziewice sÄ… bardziej zdecydowane od Ciebie.

Jaki mądrala i geniusz.... Początkowo wydawało mi się to dobre
rozwiązanie, bo wyskoczyło jako nowość i coś, nad czym wcześniej nie
myślałem, a jednocześnie jako inne rozwiązanie niż to, o które pytałem.
Więc początkowo uznałem, że jest OK, ale kiedy zanalizowałem wszystkie
aspekty tego rozwiązania, to znalazłem lukę, którą opisałem.

Nie wiem gdzie tu widzisz brak zdecydowania.

Pytanie było jasne: Jak wykryć wszystkie adresy fejsbuka?
A skoro pojawiają się wątki poboczne sugerujące inne rozwiązania niż
wykrywanie adresów, to chyba mogę doprecyzowywać założenia, które w
pierwotnym pytaniu nie grały żadnej roli.

--
Przemysław Adam Śmiejek