Re: Maksymalny Pagefile

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 25 Aug 2010 - 22:54:16 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:i53p8d$dme$1@opal.icpnet.pl...

> Tzn im ktoś ma mniej RAMu tym mniej swapa potrzebuje?

Źle się może wyraziłem - chodzi o to, że przeswapowanie tego będzie
katorgą. Zrobiłem proby w układzie 2 GB RAM, 3 GHz proc dwurdzeniowy,
dysk z transferem UDMA5 (średnio 70 MB/s), gdy swapa miałem 6 GB, to
jeeeeszcze jakoś to szło, ale powyżej można było zesrać się z nudów w
oczekiwaniu na przeswapowanie wszystkich zasobów, które powinny być
przewalone z/do pliku wymiany. Doszedłem do swapa 11 GB i praca stała
się niemożliwa, otwarcie, zamknięcie najgłupszego nawet okna, to minuty
czekania, a dysk mi wyrzekał Józek nie daruję ci tej nocy...

--
((o))
((+))