Re: Win7 i autoukrywanie taskbara

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 04 Aug 2010 - 22:46:07 MET DST

Dnia Wed, 4 Aug 2010 17:30:52 +0200, Piotr Palusinski napisał(a):

> W win7 jest opcja przypnij do paska.

A jaki to ma zwiazek z tematem?
Jeszcze raz: Uruchamiam jakas aplikacje, np. Worda - pojawia sie na
taskbarze jego ikona/przycisk. Taskbar mam ukryty (autoukrywanie), wiec
jesli zjade mysza na dol ekranu to taskbar sie pojawia i widze, ze ten Word
tam sobie siedzi. Teraz np. w Total Commanderze otwieram folder z plikami
.doc, przegladam je i wybieram jeden z nich do otwarcia. Chwytam go wiec
mysza i chce zrobic drag&drop na przycisk worda na taskbarze, zeby sie tenze
plik otworzyl w Wordzie. W XPku przy ukrytym taskbarze w takim wypadku
taskbar sie wysuwa i juz go widzac moge dropnac plik na Worda, w Win7
taskbar ani mysli wyjechac z ukrycia. Przez to nie moge dropnac pliku do
Worda :-/
Czy teraz opisalem czytelnie?

> UtwĂłrz nowy pasek narzedzi wskazujacy na folder
> C:\Users\konto\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
> Obrazkowo
> http://www.howtogeek.com/howto/windows-7/add-the-quick-launch-bar-to-the-taskbar-in-windows-7/

To tez nie wiem co ma do rzeczy. Btw pytalem kiedys o dodatkowych paskach
narzedzi, nikt mi nie pomogl, zapytam przy okazji jeszcze raz:
- jak "oderwac" taki dodatkowy pasek narzedzi od taskbara i umiescic go np.
na gorze ekranu (a taskbar zeby pozostal na dole)?

--
pozdrawiam
Norbert