Re: Win7 i autoukrywanie taskbara

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 04 Aug 2010 - 17:30:52 MET DST

In news:i3bf4r$eag$1@news.onet.pl,
*Norbert* <noreply@reply.no> typed:
> Witam
>
> Mam nadzieje, ze jestes jakies rozwiazanie, bo mnie trafia, gdy w Win 7
> (majac wlaczone autoukrywanie taskbara) chce za pomoca drag&dropa
> przeciagnac jakis plik na przycisk programu. Nie da sie!

W win7 jest opcja przypnij do paska.

> W Win XP w takim wypadku pasek poslusznie sie wynurzal zza ekranu oferujac
> miejsce do dropowania, w Win7 moge o tym pomarzyc, pasek pozostaje ukryty
> i ma gdzies, ze go potrzebuje.
> Czy jest na to rada? To jak dotad najwieksza wada Win 7 jaka spotkalem,
> mimo ze wydaje sie banalna to codziennie mi doskwiera.
>
> ps. opcja, zeby pasek byl niekuryty odpada, lubie go miec ukrytego.

Utwórz nowy pasek narzedzi wskazujacy na folder
C:\Users\konto\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Obrazkowo
http://www.howtogeek.com/howto/windows-7/add-the-quick-launch-bar-to-the-taskbar-in-windows-7/

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy