Re: Witam i pytam. Jak ustawić windowsa Xp SP3

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 20 Jul 2010 - 17:48:35 MET DST

"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
news:4c42197c$0$12284$c3e8da3@news.astraweb.com...

> I tu mam dylemat: czy ten Throttle to tylko taki sztuczny pic na wodę czy
> faktycznie zmniejsza taktowanie? Bo mnie generalnie zależy na mniejszym
> poborze prądu, a ostatnimi dniami również na mniejszym wydzielaniu ciepła.

Producent twierdzi, ze tak:

"Dynamic on-demand CPU clock modulation via real-time transitions between
CPU clock throttling levels."

Poza tym ludki na forum forum RMClock pisza o spadku temperatury CPU po
wlaczeniu tej funkcji. Druga opcja to wstawianie pustych rozkazow, tak robia
rozne emulatory starszych komputerow, DOSbox itd.

Pozdrawiam
Kamil