Re: Witam i pytam. Jak ustawić windowsa Xp SP3

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Sat 17 Jul 2010 - 22:57:47 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1agjrejibxp1a$.dlg@kwinto.prv...

> Dla Pascala może nie, ale dla DOS-a często ma kapitalne znaczenie.
> Zwłaszcza wtedy, gdy ma on obsługiwać cokolwiek via rs232. Ale fakt
> faktem, nie o to chodziło przedpiścy. Darmowy RMClock potrafi zmieniać
> taktowanie procesora na życzenie.

Ino z mnożnikiem to nie każde życzenie. W moim Q8300 da się wybrać tylko 6x
lub 7x, więc prawie żadna różnica. Aczkolwiek jakieś tam Throttle da się
ustawiać w 7 poziomach od 12,5% do 100% i to faktycznie spowalnia komputer.
I tu mam dylemat: czy ten Throttle to tylko taki sztuczny pic na wodę czy
faktycznie zmniejsza taktowanie? Bo mnie generalnie zależy na mniejszym
poborze prądu, a ostatnimi dniami również na mniejszym wydzielaniu ciepła.
To durne pudło żre chyba z 5 kWH na dobę i grzeje jak farelka. I ja nie
wiem, czy ja się nadaremno bawię w przełączanie na niższą prędkość przy
odchodzeniu od komputera czy nie.