Re: współdzielenie sieci

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sat 17 Jul 2010 - 23:36:42 MET DST

Dnia Sat, 17 Jul 2010 14:16:18 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka napisał(a):

> Witam
> mam problem- jak w Windowsie 7 udostepnic siec? konkretnie:
> komputer stacjonarny podlaczony jest do standardowego routerka
> kabelkiem sieciowym, wszystko gra.
> stacjonarny komp ma 2 karty sieciowe: realtek (standardowy, na plycie
> glownej- przez nia jest on polaczony z routerem) oraz intel (osobna, w
> pci wsadzona karta). jest tez kabelek sieciowy (skrosowany) ktorym
> chcialbym polaczyc laptopa ze stacjonarnym
> zadanie- chcialbym udostepnic siec laptopowi w taki sposob, by
> oprogramowanie na nim 'myslalo' ze jest podlaczone do routera (tj. np
> [...]

A właściwie co stoi na przeszkodzie, żeby podłączyć laptopa prosto do
routera, a nie za pośrednictwem komputera?

Opcje powinny być dostępne z centrum sieci i udostępniania -> zmień
ustawienia karty sieciowej, po kliknięciu na aktywne połączenie. Niemniej
jeśli jest możliwość podłączać bezpośrednio do routera.

"Nie zawsze wola ministrĂłw wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."