Re: Czy da się odzyskać poprawnie dane z dysku laptopa?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 11 Jul 2010 - 23:18:40 MET DST

Dnia Sun, 11 Jul 2010 19:11:04 +0200, Damian napisał(a):

> Witam.
> Nie wiem czy to ta grupa ale innej nie mogę znależć.
> Zachciało mi się zapuścić na laptopie opcję HDD Recovery i zjadło mi
> wszystkie dane z dysku C oraz D. O dysku C wiedziałem, że wyczyści ale
> myślałem, że dysk D zostawi bez zmian. Stało się jednak inaczej. Niestety
> miałem na tym dysku sporo ważnych zdjęć oraz filmów z kamery z
> rozszerzeniem - MOD. Użyłem O&O DiscRecovery 6 oraz Ontrack Disk
> Recovery(chyba jakoś tak). I niby te programy odzyskują te utracone pliki to
> jednak nie da się ich odtworzyć. Nie chodzą ani filmy ani nie można
> [...]

Na moje oko to musisz zacząć od odtworzenia takiego układu partycji,
jaki był przed użyciem opcji recovery. Czyli od przywrócenia
prawidłowego podziału na C i D. Potem można przeszukiwać D. Przy czym,
jeśli programowi do odzyskiwania danych nie uda się dobrać do
oryginalnych plików tablicy MFT, to będzie tak jak piszesz - odzyskasz
pliki z losową zawartością.
A jeszcze wcześniej zrób sobie binarną kopię tego dysku 1:1, cobyś nie
stracił wszystkiego.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/