Czy da się odzyskać poprawnie dane z dysku laptopa?

Autor: Damian <szoser_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Jul 2010 - 19:11:04 MET DST

Witam.
Nie wiem czy to ta grupa ale innej nie mogę znależć.
Zachciało mi się zapuścić na laptopie opcję HDD Recovery i zjadło mi
wszystkie dane z dysku C oraz D. O dysku C wiedziałem, że wyczyści ale
myślałem, że dysk D zostawi bez zmian. Stało się jednak inaczej. Niestety
miałem na tym dysku sporo ważnych zdjęć oraz filmów z kamery z
rozszerzeniem - MOD. Użyłem O&O DiscRecovery 6 oraz Ontrack Disk
Recovery(chyba jakoś tak). I niby te programy odzyskują te utracone pliki to
jednak nie da się ich odtworzyć. Nie chodzą ani filmy ani nie można
podglądać zdjęć choć ich rozmiary wskazują na poprawną ilość. Program
GetDataBack niestety nie znajduje napędów wywalając jakiś niezrozumiały mi
komunikat. Dodam, że system na laptopie to Vista Home Premuim.
Może coś pomożecie?
Damian