Re: Klawiatura - jak odłączyć klawisze

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 09 Jul 2010 - 15:41:27 MET DST

Użytkownik "PureNick" <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości
news:mn.4b8d7da76a80dc65.84011@zax.pl...
> Cieszę się. Ja zawsze na dzień dobry po instalce systemu ustawiam
> przemapowanie klawisza funkcyjnego "Lewy Win" na "Enter".
> Bardzo funkcjonalne, zazwyczaj żeby coś "przyklepać"
> nie trzeba odrywać ręki od mychy...

Ja bym się zaklął na smierć :))
Używam myszy (nastawionej wyłącznie praworęcznie), pod lewą ręką, choć
jestem praworęczny. Dzięki temu mogę jednocześnie myszkować i pisać
tekst, jak np. mam dużo pozycji w tabeli do klepania, to jest to
zbawienne. Drugi powód jest prozaiczny - po prawej nie mam miejsca na
mysz :)) Już tak się przyzwyczaiłem, że myszkowanie prawą reką sprawia
mi dyskomfort :)) Jedynie do bardzo precyzyjnych spraw i bardzo
sporadycznie, myszkuję ręką prawą. Touchpad, czy "kota" (trackball) też
głaszczę lewą (i nie pozwalam przestawić na wersje dla leworęcznych).
No, chyba, że u kogoś, no to trudno, prawą ręką mysz...
Każdy inaczej... :))

--
((*))
((+))