Re: Klawiatura - jak odłączyć klawisze

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 09 Jul 2010 - 15:09:56 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie ab
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Wielkie dzięki. Pomogło :-)

Cieszę się. Ja zawsze na dzień dobry po instalce systemu ustawiam
przemapowanie klawisza funkcyjnego "Lewy Win" na "Enter".
Bardzo funkcjonalne, zazwyczaj żeby coś "przyklepać"
nie trzeba odrywać ręki od mychy...

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/