Re: wyróżnianie pliku

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 07 Jul 2010 - 20:05:11 MET DST

Użytkownik "Karol_tom" <Karol_tom@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4c34bac3$0$17098$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam,
>
> w pracy często tworzę nowe katalogi do których wrzucam kilka plików o
> tym samym rozszerzeniu...
> jest ich sporo i często ciężko coś w tym bałaganie znaleźć
> zależałoby mi na tym, aby wyróżnić jeden z nich - posiada on pewien
> fragment w nazwie.
> Nie wiem, może istnieje jakiś skrypt, który oddzielałby go "wizualnie"
> od innych ?

Total Commander, można mu przypisać dla każdego rozszerzenia inny kolor,
nie wiem, bo pod tym kątem nie rozbierałem, czy nie można tego
precyzyjniej, w każdym razie, można zafiltrować, że w okienku pokażą się
tylko pliki z nazwą jakąś, czy może nawet częścią, ale tego też nie
rozbierałem, nigdy nie było mi potrzebne... Ale dużo można zrobić z
plikami, a jeszcze jest system wtyczek, wzbogacający możliwości, może
popróbuj?

--
((*))
((+))