Re: wyróżnianie pliku

Autor: Karol_tom <Karol_tom_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jul 2010 - 19:41:48 MET DST

> w pracy często tworzę nowe katalogi do których wrzucam kilka plików o tym
> samym rozszerzeniu...
> jest ich sporo i często ciężko coś w tym bałaganie znaleźć
> zależałoby mi na tym, aby wyróżnić jeden z nich - posiada on pewien
> fragment w nazwie.
> Nie wiem, może istnieje jakiś skrypt, który oddzielałby go "wizualnie" od
> innych ?

skoro już wspomniałem o tym zapisywaniu - czy możliwe byłoby zrobienie
aplikacji (przypuszczam, że współpracującej z jakimś programem OCR),
która po zaznaczeniu odpowiedniego fragmentu obrazka, rozpoznawałaby zawarty
na nim tekst, odpowiednio go formatowała i tak przygotowaną nazwę kopiowała
do schowka ?