Re: Recovery a Thinkpad R61i

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 06 Jul 2010 - 22:02:13 MET DST

Dnia Tue, 06 Jul 2010 11:59:03 +0200, ikov napisał(a):

> Lenovo Thinkpad R61i z XP Pro. Poprzedni właściciel nie zrobił płytki
> recovery, po jakiejś awarii systemu oddał go do serwisu gdzie zrobiono
> dla komputera płytkę rescue and recovery (1xDVD). Ja dostałem tego
> laptopa bez systemu, ale z partycją recovery + DVD, a zainstalowanego
> systemu brak. GParted pokazuje, że istnieje tylko partycja recovery
> TVT_TEMP oraz obszar niesformatowany.
>
> Lapek włącza się od razu w Thinkvantage R&R i pyta o dodatkowa płytkę
> (additional disk) której nie ma, a następnie o recovery disk nr 1,
> [...]

Czy po wykonaniu przywrócenia do stanu fabrycznego widać ślady działania
tego programu na dysku? Pojawia się partycja z Windows? Generalnie tego
typu narzędzia są oparte o prosty skrypt tworzący partycję podstawową
pod system, który można podejrzeć w notatniku, i o Ghosta odtwarzającego
system z obrazka. Rozejrzyj się dobrze tym Linuksem po zawartości płytki
DVD.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/