Re: Ikony Office 2007 w Vista

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 05 Jul 2010 - 07:11:17 MET DST

In news:4c30fb53$0$10537$c3e8da3@news.astraweb.com,
*Skrypëk* <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości grup

> Problem leży po stronie użytkownika kasującego folder windows\installer
>
> Teraz za karę się narobisz: http://support.microsoft.com/kb/928218 po czym
> zainstalujesz Office od nowa.
>
> Albo użyj Przywracania Systemu.

> A to jak zwykle nie na temat.

Tak i nie (bo temat dotyczy 2007, a ja podałem na przykładzie 2003). W
pierwszym linku ma podaną podobną poradę jaką Ty podałeś, czyli naprawa
Office.

PS. Dokumenty office mają specyficzny zapis skrótowy - kiedyś (lat ?) o tym
pisałem z podaniem przykladów.
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.win9x/browse_thread/thread/bdb940c3f1d531f/3da40df5430c8450?q=skr%C3%B3ty+word+palusi%C5%84ski
Jest tez możliwość złego zapisu w rejestrze, lub skasowanie pliku
IconCache.db.
Jest to plik, w którym Windows przechowuje kopie ikonek pobranych z różnych
plików w celu ich wyświetlenia.
Co jakiś czas warto go wykasować, bo ciągle rośnie o nowe ikonki, nie
mówiąc już o tym, że przy zmianie np.ikonki skojarzonej z danym typem
pliku Windows wyświetla uparcie starą.