[ot] jaki edytor (typu "idioten") do tworzenia witryn WWW ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 05 Jul 2010 - 02:35:45 MET DST

to jest punkt wyjscia tego posta: http://www.websitex5.com/pl/
- WebSite X5 Evolution 8 "umożliwiający kompleksowe budowanie witryn WWW".

Nie jest dla mnie, nie sprawdzalem, nie wiem jakiej jest jakosci.
Ale:
czy możecie doradzić inne, naprawde dobre kombajny typu "idioten" do
tworzenia witryn www, powiedzmy, że majace możliwosci nie mniejsze niz ten z
linka? Czyli chodzi o kombajny tego typu,ale pozwalajace stworzyc witryne
zaawansowaną konstrukcyjnie.