Wysyłanie wiadomości news

Autor: <golibroda-dwa_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 04 Jul 2010 - 21:58:47 MET DST

Witam

Dawno nie korzystałem z czytnika news w outlook express, ale zawsze było OK.

Nie mogę wysłać wiadomości news przez serwer TP. Pojawia się błąd:

Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat 'Ikont
Office 2007 i Vista', Konto: 'news.neostrada.pl',
Serwer: 'news.neostrada.pl', Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '440 Posting
Not Allowed.', Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 440,
Numer błędu: 0x800CCCA9

Poczytałem o błędzie i jestem w kropce.

Mam ustawiony nowy serwer TP :news.neostrada.pl
Jestem użytnikiem neostrady z sieci TP
Z serwera news pobieram wszystkie wiadomości, jednak żadnej nie mogę wysłać
Zabezpieczenia typu antyvir, firewall wyłączałem
Z innego komputera z mojej sieci też nie działa.

Co Począć ?

Pozdrawiam
Piotr