Ikony Office 2007 w Vista

Autor: <golibroda-dwa_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 04 Jul 2010 - 21:53:03 MET DST

Witam

Przyznam się, coś napsociłem. Chyba zbyt głębokie czyszczenie systemu.

Problem dotyczy ikon do plików Microsoft Office 2007. Plik Office zapisywany
np:
na pulpicie nie ma ikony. Mimo poprawnego skojarzenia rozszerzenia w
programach
domyślnych (panel sterowania) i prawidłowym jego uruchamianiu po kliknięciu
ikony brak.

Nie mogę także pakietu odinstalować czy zainstalować ponownie, natomiast
wewnętrzne sprawdzanie elementów Office przebiega bez błędów. Skróty do
aplikacji Office po przywróceniu poprzez właściwości są poprawne.

Problem pewnie leży po stronie visty.

Co zrobić aby przywrócić poprawne wyświetlanie ikon ?

Vista i Office licencjonowane.

pozdrawiam

Piotr