Re: IE8 64 bit-brak activx??

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 25 Jun 2010 - 17:55:30 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Skrypëk"
>I na Macach.

Jest już wreszcie nie-beta w tej samej wersji, co na windows? Poważnie
pytam.

>I na linuksach jako Moonlight.

Ale widziałeś w praktyce? Bo ja owszem. I duuuuużo jeszcze mu brakuje.

>Tak, bo oprogramowanie się kradnie ze sklepów przecież.

Można pewnie i z magazynów. Ja tam nie wiem. Nigdy nie próbowałem.

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]