Re: IE8 64 bit-brak activx??

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Fri 25 Jun 2010 - 05:05:42 MET DST

Użytkownik "Araneus Diadematus" <warchlak@chlewik.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:4c23fb80$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości

> Tja... przypuszczam, że wtedy, to już dawno ktoś kopnie Adobe w sempiternę i
> powstanie cos alternatywnego,

Masz na myśli alternatywny player do Flasha? Pewnie z licencyjnych przyczyn
nie wolno...
Ale czy w ogóle warto, skoro od przejęcia Macromedii przez Adobe ten cały
Flash to gówno coraz gorsze? Toć oni dopiero teraz, w roku 2010, się
przymierzają do wsparcia Direct2D/3D. Żenuła.

Tymczasem Silverlight już dawno powstał. I zdaje się być i lepszą i
wydajniejszą technologią i z większymi możliwościami, ale jakoś nikomu się w
nim tworzyć nie chce. Chyba narzędzia do niego nie są tak proste w obsłudze i
łatwe do ukradzenia jak te flashowe, albo nie wiem co..