Re: Zmiana płyty

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 22:35:02 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4c1f6d03$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...
(...)
> Przeinstaluj system, lub podmień pliki rejestrowe z folderu Repair i
> dokonaj instalacji sprzętu.

Heh, a w wiekowym NT4 wystarczyło przełożyć bebechy :)) Kiedyś się
awaryjnie przesiadałem z jakiejś płyty pentiumowej ("Zjarała się", a
kupę kasy kosztowała), na 486 z inną kartą obrazkową i dźwiękową. Wstało
bez żadnego problemu, dopykałem stery i jakoś przetrwałem do poprawy
sytuacji :) Ale to NT4 był i nie wymagał jakiejś specjalnej magii :))

--
((*))
((+))