Szukam materiałów dot. uprawnień użytkowników itp.

Autor: Zosia <Zosia_at_komputerZosi.com.pl>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 14:35:52 MET DST

Witam z nadzieją, że ktoś mi pomoże.:-)

Pilnie potrzebuję gruntownego opisu (od podstaw do spraw zaawansowanych)
wszelkich zagadnień związanych z kontami, użytkownikami, uprawnieniami,
zabezpieczeniami itp. dla komputerów działających pod Windows XP Pro
w małej sieci. Komputery działają w grupie (nie w domenie).

Bardzo proszę o wskazanie adresów materiałów do ściągnięcia z Internetu,
w których te zagadnienia są przedstawione w prosty i zrozumiały sposób.
Wiem, że istnieją Google, ale na moje zapytania uzyskuję tysiące adresów,
pod którymi są przedstawione konkretne problemy i próby ich rozwiązania.
Mnie chodzi o coś w rodzaju podręcznika, kursu, czegoś co przedstawia
te zagadnienia kompleksowo.

Pozdrawiam
Zośka