In news:hvgj4r$pui$1@h1.uw.edu.pl,
*Anka* <stona@fuw.edu.pl> typed:
>> Moim zdaniem nie należy teraz dłubać w systemie, tylko zacząć od naprawy
>> sprzętu.
>
> Dzis siedzielismy nad nim z naszym informatykiem i zadne zabiegi
> softwarowe nie pomogły.
> Padło orzeczenie - kierunek serwis tym bardziej, że jest na gwarancji..
> Poprobowalismy w pewnym momencie odłączyc baterię i okazuje się, że bez
> baterii nie raczy wstac, a jego blizniak wstaje.
> Teraz zastanawiam się, czy mi w serwisie nie sformatują dysku.
Zapewne tak (na gwarancji), przywrócą Ci system z recovery taki jaki miałaś
podczas zakupu.
-- Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience] https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski news://msnews.microsoft.com/microsoft.public.pl.windows Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicyReceived on Sat Jun 19 07:30:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Jun 2010 - 07:42:01 MET DST