Re: Vista nie zamyka systemu, restartuje

Autor: stonoga <stonoga58_at_gmail.com>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 01:04:02 MET DST

On 16 Cze, 07:25, Piotr Palusiński <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:
> Innews:hv8tu0$2re$1@h1.uw.edu.pl,
> *Anka* <st...@fuw.edu.pl> typed:

> Otw rz edytor Rejestru i dokonaj zmiany w kluczu:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
> DWORD "PowerdownAfterShutdown" = 1
> lub poszukaj w google has a ACPI
> Albo jak masz zainstalowany uTorrent, to go odinstaluj.
>
> --
> Piotr Palusi ski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> Nigdy nie k si z g upcem, bo ludzie mog nie dostrzec r nicy

Dzięki Piotrze, zastosowałam proponowaną zmianę w rejestrze, zmieniłam
0 na 1, ale nie pomogło.
Wydaje się ze zamyka system, ekran gaśnie cichną wentylatory i za
moment bydle znowu wstaje, nawet jak zamknę klapę.

Jedyna metoda żeby go zamknąć naprawdę, to kiedy na ten moment
ucichnie wciskam na 4 sekundy wyłącznik power. Ale kiedy wstaje
pokazuje, ze system nie został zamknięty prawidłowo. Nie wiem, co się
porobiło. Czy jakaś poprawka windy tak felernie zadziałała?

Zalezy mi oprócz prawidłowego zamykania również na tym, zeby jak
poprzednio móc w czasie liczenia zamknąć klapę, przenieść kompa do
domu i po otwarciu bez wciskania power komp sam wznawia liczenie tam
gdzie przerwał (tak było zawsze zanim zwariował). Nie wiem jak to się
nazywa, czy wstrzymanie, czy hibernacja.
W ustawieniach energii jest wpisane reakcja na zamkniecie klapy -
wstrzymaj ja tego nie ustawialam , nie dotykalam. Czy to sprawa
ustawienia, czy moze cos w hardware?
Komp jeszcze na gwarancji.
Pozdrawiam Anka