Re: windows7 64bit -- wooolna kobyła!

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 19:45:53 MET DST

W dniu 14 czerwca 2010 19:31, Xian Mi Mao pisze:

> Ja tam nie mówię o różnicy pomiędzy 32bit a 64bit bo do tej pory
> miałem do czynienia tylko z XP! I widzę, że XP to BŁYSKAWICA w
> porównaniu z tą OCIĘŻAŁĄ KUPA!!!
> A jeśli już... to mam przypuszczenie, że windows7 w wersji 64 bitowej
> musi być po prostu w fazie mocno ALFA (bo już nawe nie beta).
> Na domowym PC używam od dawna 64 bitowego Linuksa i tutaj idzie po
> miodzie! Ale w7 to wyjątkowy gałgan! (Dopóki bym sam nie spróbował to
> nie uwerzyłbym, że może być taka tragedia z tą totalną niedoróbką!)

To ja nie wiem dlaczego Ci tak wolno chodzi, piszesz że sprzęt masz
nowy. Ja codziennie cieszę się z Win7 i właściwie nic mu nie mam do
zarzucenia bo lepiej być nie może. Sprzęt taki jak wyżej napisałem.

Zainstalowałem komuś na netbooku Intel Atom 1.6 Ghz, 1GB RAM, grafika
nie wiem jaka. I Win7 hulał. Może ciutek wolniej od XP, ale nie było to
dokuczliwe. No ale zobacz jaki sprzęt.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?