Re: windows7 64bit -- wooolna kobyła!

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 19:31:37 MET DST

On Jun 14, 6:52 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:

> Ja nie odczułem żadnej różnicy między 32 a 64bity.
> DualCore AMD Athlon X2 QL-64 2.1GHz, 4GB RAM, ATI Mobility Radeon HD
> 4570 512MB

Ja tam nie mówię o różnicy pomiędzy 32bit a 64bit bo do tej pory
miałem do czynienia tylko z XP! I widzę, że XP to BŁYSKAWICA w
porównaniu z tą OCIĘŻAŁĄ KUPA!!!
A jeśli już... to mam przypuszczenie, że windows7 w wersji 64 bitowej
musi być po prostu w fazie mocno ALFA (bo już nawe nie beta).
Na domowym PC używam od dawna 64 bitowego Linuksa i tutaj idzie po
miodzie! Ale w7 to wyjątkowy gałgan! (Dopóki bym sam nie spróbował to
nie uwerzyłbym, że może być taka tragedia z tą totalną niedoróbką!)