Re: Restart podczas ładowania.

Autor: Krzysztof K. <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sat 12 Jun 2010 - 10:22:51 MET DST

> MemTest86 http://www.memtest86.org
> Windows Memory Diagnostic
> http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp

Przepraszam. Zapomniałem napisać że pamięć testowałem. Ale czy w przypadku
uszkodzonej pamięci resety nie byłyby w bliżej nieokreślonych momentach, a
on zawsze restartuje się w tym samym miejscu. Jak to nie pamięć to gdzie
szukać dalej problemu ?. Oczywiście na wszelki wypadek podmienie pamięci,
ale jak to by nie pomogło to co proponujecie ?. I jeszcze jedno. Po
restarcie uruchamia się normalnie tzn nie wywala monitu o trybie awaryjnym
tylko ładuje normalnie do wpisania hasła i znowu restart. To chyba też nie
normalne bo powinien wywalić monit o możliwości uruchomienia go w trybie
awaryjnym.