Re: MS Sharepoint wiki i przegladarki inne niz IE?

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 13:19:59 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Tomasz
Chmielewski raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> MS Sharepoint ma funkcjonalnosc wiki, niestety dla uzytkownikow
> przegladarek innych niz IE, pozostaje zmudna edycja tagow HTML w stylu:

> <P STYLE="margin-bottom: 0cm"><B>Costam costam</B></P>
> <P STYLE="margin-bottom: 0cm"><BR>
> </P>

> XXI wiek az sie patrzy ;)

> Czy da sie jakos zmusic MS Sharepoint do wspolpracy z innymi przegladarkami?

> Czy pozostaje jedynie zamiana tego np. na MediaWiki czy podobne?

Czy chodzi o ten adres:
http://office.microsoft.com/en-us/sharepoint-server-help/
?

U mnie zarówno Firefox, K-Meleon jak i Opera sobie radzą.
Nie sprawdzałem Chrome anni Safari bo nie używam.

Przychodzi mi do głowy ewentualnie zmiana sposobu w jaki przeglądarka
"przedstawia się" witrynom: na IE. Może to coś da...

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/