Ustawienia monitora oraz parametry procesora

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 13:06:46 MET DST

Witam,

znacie jakieś narzędzie do XP, żeby zarządzać prockiem? Coś prostego,
jak w Linuksach, że sobie siedzi gdzieś w zasobniku i można np. ustawić
maksimum wydajności albo maksimum oszczędności albo obserwować jak w
danym momencie system przetaktowuje procka?

Bo mam wrażenie, że mi się muli, bo nie działa jak należy

-======

Drugie pytanie: Znacie coś do szybkiego przełączania monitorów itepe? Bo
to menu podprawoklawiszowe jest dość niewygodne, zwłaszcza na
stojąco.... A ja często używam rzutników, telewizorów i innych takich.
Np. w Gnome jest System --> Preferencje --> Monitor i tam można łatwo w
miarę to ustawiać. Więc jak się wytarga to narzędzie na pulpit, to można
się bawić. W XP trzeba zrobić PKM --> Opcje grafiki --> Wyjście na -->
cośtam --> cośtam. A potem PKM --> Właściwości --> Ustawiać
rozdzielczość. Jest to upierdliwe, jak trzeba robić kilka razy dziennie.

--
Przemysław Adam Śmiejek