Re: Nieudana integracja SP6a z NT4...

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 01:39:22 MET DST

Użytkownik "wozniak grzegorz" <grzes@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hunrh1$3po$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Araneus Diadematus wrote:
>
> zainteresowany problemem sciagnałem iso nt4.0 sp6 i security rollup
> zintegrowałem, zainstalowałem na Vmware Workstation(versja: 7.0.1
> build-227600) i smiga :)
> 2 problemy:
> 1) brak polskich czcionek w tytułach okien zaraz po instalcji(pomogło
> ponowne ustawienie lokalizacji na polska z wymuszeniem kopiowania
> plików z
> cd instalacyjnego)
> 2) system na starcie przedstawiał sie jako nt 4.0 z SP1 :)

Mnie chodzi, aby na rzeczywistej szybkiej maszynie, nie wychrzaniał się
z błędem stop 0x3e (udało mi się ten numer podejrzeć, bo tylko szybkie
mignięcie i restart)

> Własnie zainstalowałem SP6 i security rollup i przymierzam sie do
> instalacji
> vmware tools.
>
> Obraz iso z plikami SP6 i security roolup wazy ~140 MB, bez ~85MB.
>
> Jakbyś był zainteresowany odezwij się na mail: wozniakg_at_gmail_com
> :)

OK, dzięki, za 2-3 dni się odezwę, spróbuję na kilka sposobów, wystarczy
mi, jak się nie wywali przy instalacji, a o resztę, czyli instalację
potrzebnych danych, to już zadbam.
Odezwę się z adresu jaki mam w reply i IP obecnego (o ile mi op nie
zmieni)

Być może przyjrzę sie równolegle wersji angielskiej i polskiej, aby
przez porównanie dojść jak to jest zrobione i spowodować, by przy
instalacji nie padało. Oczywiście, jak da radę, sporządzę polski opis
jak co i z czym. Dlatego Wasza pomoc bardzo mi się przyda.

--
((*))
((+))