Re: Windows 7 - jak drukować obrazy?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 23:08:11 MET DST

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości
news:1f3kty3n3dgu7$.1wd0s69j5vsro.dlg@40tude.net...

> Zerknij jak to u mnie wygląda:
> http://img64.imageshack.us/img64/1363/przechwytywaniew.png
>
> Nie mam opcji "rozciągnij". Obrazek 1 ma wymiary 100x75 (oraz 96dpi
> jeśli

Ale masz "dopasuj obraz do ramki"
U góry masz jakość, spróbuj i z tym...?

> komuś ta informacja się przyda). Tymczasem podgląd wydruku ma
> rozciągnięty
> ten obrazek na całą stronę A4. Już na tak małym podglądzie (2) widać,
> że
> będzie oversamplowany i to jak cholera. W oknie wyboru formatu po
> prawej
> mam możliwość dokonania wyboru formy destrukcji obrazka. Nie mam tam
> opcji
> "daruj sobie destrukcję".

Rzeczywiście dziwnie to wygląda... nie mam pod ręką Visty/W7, nawet na
wirtualce (zreszta na wirtualce sesja padała i cała maszyna szła się
jebać, nawet update'ów nie zdążałem instalować...), bo bym popróbował,
może bym znalazł i podpowiedział?. Spróbuj jakością (to co jest
600x600), albo może coś jest w linku Opcje w prawym dolnym rogu?
Coprawda mam kolorowy laser, ale myślę, że nie ma to znaczenia przy
próbach...

--
((*))
((+))