Re: ile GB na partycji systemowej pod win7

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 12:51:47 MET DST

Piotr M pisze:

> Ale jakie masz w tym cel, aby robić to na sztywno? (bez skojarzeń) Bo
> słyszałem, że tym sposobem zmniejszasz mu tą doskonałość.

A ja słyszałem, czytałem już niejedno na temat ustawień pliku wymiany
(brak, min., bez zmian, rożne wielkości, na systemowej partycji, na
osobnej, na innym dysku fizycznym, zdublowane itp, itd), dlatego nie
widzę sensu rozwijania tematu. Tak naprawdę każdy ma swoją rację, swoje
źródło aby ją podeprzeć... wynika z tego tyle - że i tak kazdy podeprze
sie czym innym. :) A chyba nie zależy nikomu aby do dyskusji wciągać
"botaka" - prawda? ;)
Jesli pytasz dlaczego ja ustawiam na sztywno, to odpowiem, że wg mojej
logiki rozumowania, system ma zarządzać tym co sam mu ustawiam
(najprawdopodobniej mniejsze szanse na fragmentacje i niekontrolowane
zwiększanie wielkości...). Zawsze dążę aby plik zakładać na początku
dysku (na partycji systemowej), a jeśli jest możliwość to dublować na
drugim, równie szybkim dysku fizycznym (ponoć Windows potrafi to
wykorzystać z korzyścią dla siebie). Możesz przyjąć to jako moje zabiegi
Voo-Doo i nie upieram się abyś poparł moja logikę (wracając na początek
odpowiedzi). :)

Pzdr, OMSON