Re: ile GB na partycji systemowej pod win7

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 04 Jun 2010 - 12:52:04 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:hual84$8jn$1@inews.gazeta.pl...

> Nie sępij. Ja bym nie schodził poniżej 50 GB. Chodzi m.in. o komfort
> defragmentacji.

Ja bym do tego dołożył miejsce "na wszelki wypadek". Wyznaję zasade, dać
partycji 4 razy tyle, ile zajmuje system. Gdzieś widziałem, że odgrażali
się, i.ż dać dysk 30 GB. Próbowałęm na 15GB dać Win7, ciasno mu było,
ale się po kawałku wturlał. Przypuszczam, że na 20 by weszło, to dać 80.
Temp potrafi się czasem nieziemsko rozrosnąć, dobrze, by miał gdzie. No,
jak by miało zająć np. 25 giga, a ma się dysk 60 giga, to można dać. Ale
IMVHO lepiej, by to była setka.
MIerzymy od systemu, gdzie został na czysto zainstalowany i położone
wszystkie poprawki. Defrag na ciasnej partycji może być zrobiony przez
O&O defrag, on chyba najlepiej sobie z ciasnotÄ… radzi.

--
((*))
((+))