Re: ile GB na partycji systemowej pod win7

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 18 Jun 2010 - 11:52:47 MET DST

latet in news:hual84$8jn$1@inews.gazeta.pl

u mnie xp okrojony oraz: instalacje na osobnej partycji,tmp takĹźe,pagefile
takĹźe, czyli na systemowej [ale to fat32 :) _tylko_ system i zajmuje z
wszelkimi poprawkami = 2,6 giga. Ciasno, bo kiedys zbudowalem ją jako 3
giga, ale tez zapowiedz byla, ze tak okrojony xp _jeszcze_ mniej zajmie, nie
do konca okazalo się to prawdą, bo ma te swoje 2,6 giga, ale póki co -działa
bez problemow.