Re: dusze sie XP HOME

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 01 Jun 2010 - 20:35:23 MET DST

Użytkownik "Remek" <remciu@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:hu3fqr$arp$1@inews.gazeta.pl...

> Jeśli wystarcza RAMu, to swap nie będzie używany. W czym może
> przeszkadzać jego obecność??? Lepiej przestańcie wypisywać te swoje
> brednie, bo szkodzicie innym, mniej doświadczonym użytkownikom. Są w
> sieci złośliwi ludzie tworzący szkodliwe programy (wirusy, robaki i
> inne scierwo), oraz udzielający fałszywych porad. Tak sobie, aby
> bezinteresownie zaszkodzić innym. Są też ludzie, którzy im wierzą i
> bezmyślnie powtarzają szkodliwe działania, bo nie maja własnego mózgu.
> Zaliczam Was do tych drugich.

Biedyś, braciszku, biednyś, twoje ograniczone horyzonty nie przyjmują do
wiadomości tego, że u kogoś może być inaczej, że u niego chodzi i nie
kuleje... bo tak Pan Bilu wskazał, bądź "burzy to czyjąś wizję świata".
Słuchaj się go dalej, bo ja ciebie, ani jego nie zamierzam. Gdyby mi to
Piotrek, Radek, czy Michał powiedzieli, przyjąłbym, ciebie nie znam,
więc weź daj sobie na wstrzymanie i okaż trochę pokory. Nie mnie, bo mam
to w dupie, baaardzo głęboko. Okaż tym, których wymieniłem.

--
((*))
((+))