Re: Podglądanie przez kamerkę :)

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 13:47:09 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:slrnhvsm7k.ocp.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> W ten sposób możesz co najwyżej dowieść tego, że ja nie umiem tego
> zrobić. A to nie jest równoważne temu, że jest to niemożliwe.

Jakby była taka dziura w oknach - to wiedzielibyśmy o tym i już by jej nie
było.
Niewierze w taką.
Za to, w pomocniczym oprogramowaniu do kamerek autorstwa innych firm (ten
fabryczny crapware), takie dziury, przypadkowe bądź celowe, nie są IMO
wykluczone. Ale to już nie jest wina samych Windows.
Poza sterownikami, nigdy nie instaluję żadnego syfu dołączonego do kamer
albo innych urządzeń.

--
B.G