Re: Podglądanie przez kamerkę :)

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 27 May 2010 - 13:37:18 MET DST

W dniu 27 maja 2010 13:22, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> Dodaj do tego mikrofon, który pozwala podsłuchać.

Jak kamerka to i fonia. Co gorsze/lepsze, nie wiem :/

> Sęk w tym, że mnie wyszydzono i uznano, żem głupi, bo przecie to
> nierealne, a poza tym, kto by chciał kogokolwiek podglądać/podsłuchiwać.

Pytanie, kto chciałby być podglądany/podsłuchiwany. I jeżeli to wiemy,
wiemy również kto na tym chciałby skorzystać.

Nie jestem niestety hakerem, ale np po zabezpieczeniach GG widzimy, że
nie trzeba nim być, aby np przejąć czyjś numer. I po zapewnieniach @B.G
można byc spokojnym, bo zapewnia że goły system nie umożliwia tego. Sęk
w tym że duża większośc używa software co obsługuje kamerki.

Pomijając już np wprowadzenie, nawet na goły system, programu co śle
transfer video. Oczywiście bez podświetlania czerwonej diody. Ale tak
jak piszę, nie znam się, dlatego z tym większą ciekawością chciałbym
przeczytać co specjaliści sądzą na ten temat.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?