Re: jakim softem sprawdzić na czym przewraca się program?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 25 May 2010 - 17:51:19 MET DST

goomish in news:1bemardvdyvtt$.dlg@fqdn.goomisha.pl
> Moim zdaniem nie ma się co bawić w jakieś hardkorowe debugowanie plików i
> tym podobne czary. Po prostu przyjmij za pewnik, że masz zainstalowane w
> systemie jakieś rozszerzenie powłoki albo kodek, którego ten twój
> konwerter nie lubi. Stąd te "wywałki". Usunięcie/aktualizacja tego
> kodeka/rozszerzenia na 95% pomoże rozwiązać problem bez babrania się z
> plikami dbg i tym podobnym voo-doo :-).

specjalnie to mi nie pomogles :) Sprawdzone juz na poczatku awarii -> co do
kodekow - ostatnie instalowane byly w lutym, a jeszcze niedawnio konwerter
dzialal OK. Co do rozszerzeń - wszystko jest zwiazane z duzo wczesniejszymi
instalacjami niz konwerter.
Debug przy pomocy DTfW,albo czegos analogicznego, jest (zdaje sie) jedyna
metoda na wyczajenie z czym konwerter zderza sie. Innej drogi, chocby "na
piechote" nie widze. Wobec powyzszej wiedzy.