Re: jakim softem sprawdzić na czym przewraca się program?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 25 May 2010 - 15:40:05 MET DST

*1634Racine* pisze:

> Taki komunikat daje mi pewien program-konwerter do konwersji plikow
> multimedialnych, tuz po wskazaniu na ktorym pliku ma wykonac operacje:

> "[...] wygenerowal bledy i bedzie zamkniety przez system Windows.[...]
> Tworzony jest dziennik bledow"

> Czyli jeszcze nie wykona nic, a juz lezy. Przewraca sie na wiekszosci
> plikow, np. na *.avi. Ale np. na *.rmvb - juz nie.

> log z watsona cos tam mowi,ale czytelne to w zadnym stopniu.
> Jakim softem _dokladnie_ sprawdzic co jest powodem przewracania sie
> konwertera? jakies debugowanie...
> Tylko Debugging Tools for Windows?

Moim zdaniem nie ma się co bawić w jakieś hardkorowe debugowanie plików i
tym podobne czary. Po prostu przyjmij za pewnik, że masz zainstalowane w
systemie jakieś rozszerzenie powłoki albo kodek, którego ten twój
konwerter nie lubi. Stąd te "wywałki". Usunięcie/aktualizacja tego
kodeka/rozszerzenia na 95% pomoże rozwiązać problem bez babrania się z
plikami dbg i tym podobnym voo-doo :-).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]