Re: Przeskalowanie wskaźników wolnego miejsca w vista

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 24 May 2010 - 21:29:20 MET DST

In news:htedkl$51p$1@inews.gazeta.pl,
*akanid* <akanid@falszywy.email> typed:
> Witam
>
> Panowie wiecie może czy coś się z tym da zorbić. Chodzi mi o to że po
> kliknięciu ikony mój komputer pojawia sie lista dysków wraz z paskami
> wskazującymi ilość wolnego miejsca na dysku. cholernie mnie irytuje gdy
> są czerwone. powiedzcie co zrobić i czy jest to możliwe aby je
> przeskalować powiedzmy żeby były czerwone od 10GB wolnego miejsca. na
> chwile obecną świecą mi się na czerwono od około 40GB a to trochę
> denerwuje... z góry dziekjuje za pomoc. nie wydaje mi się żeby to było
> bardzo istotne ale wersja to Vista64 Ultimate.

Domyślnie jest ustawiony na 10% pozostałego wolnego miejsca, wszystko
poniżej to wyświetla ostrzeżenie - kolor czerwony.
Jak lokalizować i rozwiązywać problemy z miejscem na dysku na woluminach
NTFS
http://support.microsoft.com/kb/315688/pl
Zarządzanie dyskami i napędami
http://marek.nni.pl/rozdz/26wininout.pdf